17 Haziran 2016 Cuma

'Yenilenen' Maybelline Affinitone Fondöten


Mayıs favorileri mi yazayım, alış veriş yazısı mı yazayım, yeni başlayanlar için makyaj önerileri mi yazayım derken kendimi hiç bi şey yazmazken buldum.

Ve bloguma bu gün Yenilenen Maybelline Affinitone Fondöten'i konuk etmeye karar verdim. 

Aylar önce henüz havalar soğuk ve yağmurluyken File Market'e girmiştim. Tabii dikkatimi hemen kozmetik bölümü çekti. Böyle değişik ambalajlı ve markasına ilk defa rastladığım bir far paleti görmüştüm. Onun bulunduğu standın hemen karşısında da Maybelline vardı. Ve fiyatlar böyle Gratisler'de Watsons'larda gördüğümüzün yarısı kadardı. İndirim falan da yoktu üstelik. Acelem vardı inceleyemedim ama içimde kaldı bunca ay. Geçenlerde gittim işte oraya ne var ne yok diye. Ya maskaralar 13 lira :D Ama benim o dönem almak istediğim yoktu. Yani mesela the Falsies Volume Express'in normal dantelli olanı var ama bü tüylü olanı grili olanı falan yok. Ben de griliye bakıyodum ama 13 lira kalmaya devam ederse denenir yani, Gratis indirimde falan 13 lira yapıyor :D Neyse maskarayı bulamadım ama bu fondöten de 13 liraydı ve normalde 28 lira tarzı olması lazım. Cam şişe içinde Super Stay 24 hours olan fondöten de 17 liraydı mesela. Ama şu an bitirmek istediğim ve yeni alınacaklar listemde fondötenler var o yüzden ona hiç bulaşmadım, bunu aldım.


E Vitamini ve argan yağı içeren 30 ml şişedeki bu fondötenin vaatleri şu şekilde: 

  • Doğal renkli pigmentlerle kusursuz bir görünüm verirken E vitamini içeren formülüyle gün boyu nemlendirir.
  • Kusurları kapatır, pürüzsüz bir görünüm verir.
  • Özel dokusu cildin nefes almasına izin verir.
Bi de kullanmadan önce çalkalayacakmışız :D


Bunu aldım işte bununla ilgili yazıları okuyorum falan. Allah'ım nasıl pişman oldum kimse mi sevmez.. Okuduğum 3 blogdan 6sı fondötene lanet okuyor resmen jdhbvnjdkg Bende o yüzden kullanırken dikkatli davrandım ;)))

Bi kere çok akışkan. Yani elimdeki tek akışkan fondöten bu, bildiğiniz sıvı yani. Bu da elle uygulamayı kolaylaştırıyor. Hatta size tek seçenek olarak elle uygulamayı bırakıyor bence, başka bi yöntem denemedim ama :D

Yaz da gelince fondöten sürmeye çekinir bi de açıkçası süngeri ıslatmaya fondöteni onunla dağıtmaya falan üşenir olmuştum. Bir sabah işte yeni aldığım bi güneş kremini sürdüm yüzüme. Allah'ım yüzüm parıl parıl parlıyor resmen geleceğimden daha parlak jbsdvnjg Bende denemiş olayım madem diye çalkaladım bu yeni fondöteni cup cup cup. Sonra ters çevirdim akmasın diye açtım kapağını elime doğru döktüm biraz, yaydım yüzüme. Allah'ım nasıl güzel <3 Bi kere abi sanki yüzünüzde hiç fondöten yokmuş gibi hissediyosunuz ve kapatıcılığı da bildiğiniz orta üstü :D Hem de elinizle sürüverme lüksüne sahipsiniz <3 E daha noolsun :D

O günden beri gelen farmasi siparişim olan bb kremi denemek dışında her zaman bunu sürdüm. Çünkü dediğim gibi çok hafif çok güzel. Bendeki rengi 16 Vanilla Rose, cildime tam uyum sağladı. Bunu sürünce kapatıcı, bronzer falan da sürmüyorum. Sanki cildimde hiç ürün yokmuş gibi takılıyorum ama rengim eşitlenmiş, sivilce leke ve kızarıklıklarım kapanmış oluyor :D

Ay ne çok yazdım ya, sevdim işte.

Hayırlı ramazanlar, tok kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder